lördag 2 juli 2011

Nu sitter jag på bussen och lyssnar på musik. Är på väg hem från jobbet och försöker att koppla av lite grann..
Det ska bli skönt att komma hem. Jag saknar K så himla mycket när jag jobbar. Framförallt när jag jobbar kväll så det ska bli skönt att komma hem och mysa lite med honom. Jag vet att han kommer att vara vaken då han inte vill somna innan jag är hemma igen.

Ska jag vara ärlig så händer det inte mycket just nu. Jag jobbar mest och står i...

Nästa vecka ser lika dan ut. Jag jobbar dock mest dag under veckan. Jag ska även ta tag i några saker inför skolstarten. Jag ske ringa till min optiker på syncentralen och fixa med mina glasögon med läsruta som jag skulle använda i skolan. Jag känner att de hade kunnat vara bra att ha på jobbet med. Sedan ska jag titta efter skolböcker. Det är lika bra att ta tag i det...

Nej nu är jag strax i stan men vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar