onsdag 15 februari 2012

Nu sitter jag och njuter av en kopp kaffe. Snart ska jag ställa mig och laga middag. Det blir en tidig middag i vanlig ordning på onsdagar. K har ju sin judo-träning ikväll så han måste ha mat i sig innan...

Han älskar verkligen att träna. Det säger till och med personalen på förskolan. Han pratar gärna och positivt om det så jag är övertygad om att det var rätt beslut att låta honom börja.
Kvällen till ära ska han få ha sin judo-dräkt för första gången med.
Jag har suttit och sytt kanten på bältet för hand idag bara så att han ska kunna använda den idag.
Visst det blev inte så snyggt men de fungerar till jag får tag på en symaskin i alla fall.

Nej nu börjar det att bli dags att fixa med maten men jag skriva kanske lite mer ikväll när vi är hemma igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar