fredag 20 juni 2014

Då är det midsommar och vi har spenderat dagen hemma. Vi har inte gjort något speciellt alls...

Istället har jag spenderat dagen med att drömma.. 

Ja jag är precis som alla andra, jag har drömmar..
Det enda som kanske skiljer är att mina drömmar inte är så värst stora...

Jag drömmer om att få ett riktigt jobb. En fast tjänst där jag vet att pengarna räcker varje månad. Där jag inte måste ha en knut i magen när jag tänker på nästa månad. Kanske skulle jag till och med kunna ta med mig min familj på semester för första gången...

Jag drömmer så klart även om att den jag älskar skall hitta ett jobb.
Detta hade gett oss en normal vardag.
En vardag som funkar på alla plan.

Sist men inte minst så önskar jag att K bara kunde få vara barn. Att han kunde få vara lycklig och känna sig trygg i alla situationer. Att han kunde få slippa alla beskymmer och alla tankar som jag vet fyller honom och tynger ner honom.

Så som ni förstår så är jag precis som ni med drömmar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar