söndag 14 november 2010

Uppdatering

Det var ett tag sedan jag skrev något sist. Så vad har hänt? Jag har börjat på min apu. Det fungerar bra. Jag har ju erfarenhet sedan innan så det är inga problem. Så just nu är jag någorlunda självgående där... Jag har även börjat på en ny diet. Min mage tyckte inte om lchf så jag fick avbryta det. Nu försöker jag mest att tänka på vad jag äter med lite influenser av lchf. Det har fungerat bra och jag kommer ihåg att föra matdagbok.. Dessutom har jag inte druckit en enda droppe cola på över 1 månad. Jag är riktigt stolt över mig själv faktiskt. Även om jag kanske inte har gått ner i vikt så mår jag betydligt bättre så det är en bra start oavsett. Men jag tänkte att jag ska våga mig idag eller imon så vi får se vad vågen visar då. Nej nu ger jag mig för just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar