tisdag 30 november 2010

Detta har varit en typisk dag då jag inte skulle ha gått upp ur sängen.

Det började med att K vakar mitt i natten och säger att han har ont i magen. Jag frågar vad vi ska göra åt det och han vill äta något. Men det gjorde han inte. I slutändan visar det sig att han ville söva hos mig...
När jag kom till APU:n blev det fullt ös där med då sjukgymnasten kom mitt i frukosten. Sedan har det rullat på så hela dagen..

Dessutom är K hemma från dagis och är dunderförkyld och där med går han på sin medicin då hans falska krupp visar sitt välbekanta ansikte.

Som om detta inte var nog är min mobil sönder. Displayen fungerar inte så jag kan bara använda knapparna och på en tunch-mobil är det ganska svårt...

Men min underbara D är inne med den nu. Trotts att även han är sjuk...

Nej nu ska jag snart börja med lite mat hade jag tänkt. Sedan blir det att göra lite skolarbete om jag inte däckar i soffan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar