lördag 26 februari 2011

Helvettet är tillbaka igen...

Allt känns bara skit just nu...
Jag har en svacka som räcker ända ner till djävulen själv...

Idag blev det på tok för mycket då jag bråkade med K. Han ville inte som jag och det slutade med att han sparkade, skrek och slogs på samma gång. Rätt som det var slog han till mig rakt över näsan med full kraft och då blev det för mycket..
Då skrek jag till honom att vi skulle skita i det vi hade planerat och med tårarna sprutande längst kinderna försvann jag ut i ett annat rum och grät som ett barn...

Jag har inte heller blivit klar med skolarbetena som jag skulle göra så jag får ta tag i dem imon.

Men just nu känns det omöjligt att få någonting gjort över huvudtaget...
Men jag ska göra ett försök i alla fall...

jag önskar att allt kunde vara bra och att jag bara kunde slappna av...

1 kommentar: