torsdag 2 juni 2011

Massor har hänt...

Det var ett tag sedan jag skrev sist och massor har hänt.

På morsdag blev jag riktigt bortskämd med en lock-tång, en platt-tång och en chokladask av D plus en chokladask av min älskade lilla K. Han hade valt den själv samt slagit in den.

På måndagen var det dags för K att göra en kontroll hos läkaren. Där kom vi fram till att jag ska ha koll på honom då han eventuellt håller på att utveckla ansträngningsastma. Efter de blev det glass i solen på glassbåten.

Igår var det så premiär för mig på jobbet. Jag trivdes jättebra och jag hoppas att de trivdes med mig.det visade sig att jag känner 3 i personalen sedan tidigare. Det är även 1 av dem som jag ska gå för då hon ska få barn i juli.

Nu sitter jag på bure att jobba mitt första kvällspass. Det ska bli intressant det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar