lördag 25 augusti 2012

Oj...

Här händer det plötsligt massor!
Skolan har börjat igen och med det kommer det nu att bli fullt upp.
Den gångna veckan har jag gjort vad jag har kunnat för att balansera både jobb och skola så det har blivit lite av båda delarna. Detta resulterade i att jag sov i ca 11 timmar under natten till idag. Men det behövdes verkligen.

K har blivit stor då han tappade sin första tand i torsdags. Den följde med äpplet när han smaskade på det på dagis. Så det var en stolt kille som mötte mig utanför jobbet den kvällen.

Nu står jag och väntar på bussen som ska ta mig hem. Hem till min älskade sambo och vad som förhoppningsvis kommer att bli en mysig kväll med god mat och någon bra film. Antagligen blir det även ett glad vin eller två, men det återstår att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar