tisdag 12 februari 2013

Nu sitter jag med musik i öronen och försöker att varva ner och få lite gjort efter en förmiddag i skolan.
Nu vill jag inte vara kall eller hård men ibland känner jag att jag blir tokig på människorna i skolan.
Det verkar som att de inte kan se att det finns fler än bara de på plats och att allt kretsar kring dem. Bara för att de inte väljer att göra allt eller redan vet exakt hur de ska gå till väga så betyder inte det att alla andra vet. Det betyder inte heller att alla andra vill höra på vad de pratar om. Det finns faktiskt de som hellre vill försöka att få något gjort och som för att kunna göra det behöver lite lugn...

Det är bara att titta tillbaka på när vi skrev prov för inte så länge sedan. Inte ens då kan folk ha vett nog att hålla tyst utan ljudet var allt annat än lugnt. Jag satt och höll för öronen och var på väg att lämna rummet då jag inte kunde koncentrera mig över huvudtaget. Sedan var det annat som gjorde mig förvirrad med men i alla fall...
Nu blev resultatet sådant att jag inte klarade provet vilket inte förvånar mig över huvudtaget...

Jag vill bara skrika ibland!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar