tisdag 12 februari 2013

En känsla av kaos faller över mig mellan varven.
Jag tittar på min lista över saker att göra till skolan och det känns mer eller mindre omöjligt att få ihop det hur jag än pusslar.
Det känns som att jag hade behövt klona mig ett par gånger för att ha en chans att hinna med allt. Men tyvärr har det inte blivit möjligt ännu.

Oavsett hur mycket jag jobbar undan så kommer det alltid fler nya saker än vad jag hinner göra mig av med.
Och nu skall vi ut på APL vilket innebär ännu längre dagar och mindre tid till att jobba undan allt som jag hade behövt få klart,

Sedan är det allt det som har hänt med K. Fast där verkar det vara en bättre period just nu. Så jag håller tummarna för att det ska hålla i sig. Men det är ju även farmor som tar upp mina tankar. Hon är fortfarande kvar på sjukhuset och jag vet inte alls när hon kommer att komma hem. eller om hon ens kommer att komma hem över huvud taget.

Det känns lite smått övermäktigt om jag får uttrycka mig så. Jag vet inte hur jag skall kunna beskriva det just nu...

Det blir så mycket som snurrar i huvudet på mig vid dessa tillfällen...

Nej jag hade behövt åka iväg ett tag men det är inte tekniskt möjligt över huvudtaget varken ekonomiskt eller tidsmässigt...

Så jag får väl bita ihop ett tag till och dunka huvudet i väggen så att jag får sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar