fredag 18 december 2009

Aj!

Aj vad jag har haft ont i min mage idag..
Jag var ju på UM idag. Skulle bara ha samtal trodde jag. Men nej då hon satt in spiralen idag. Jag kan helt ärligt säga att det gjorde sjukt ont denna gången... Jag hade så ont att jag trodde att jag skulle spy... Så jag fick lägga mig på en soffa och vila lite efter att jag hade spottat i mig värktabletter...
Men nu känns det mycket bättre...

Jag skulle vila för en stund sedan tänkte jag, men såklart började mina idiotiska grannar att spela som dårar som vanligt så det var bara att glömma...

Så idag blir det en lugn dag känner jag. Jag skulle egentligen till stan men det blir inte så. Ledsen Parro!!

Nej nu ska jag ta och sätta mig i soffan med kaffe och lussebulle och se på film...

Ha det bra så hörs vi av!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar