onsdag 14 juli 2010

NU var det en evighet sedan jag skrev sist...

På den tiden har jag hunnit med att göra en hel del...

I måndags kom jag hem från en mini semester i Gunnarskog utanför Arvika...
Jag hade det underbart om man bortser från morfars begravning..

Begravningen var något av det konstigaste jag har varit med om.
För det första var det nästan ingen som pratade med mig. Jag hade med mig mammas kusin och hennes familj och det var bara de som pratade med mig. Varför vet jag inte. Jag blev inte ens presenterad för morfars flickvän..
Sedan fanns det även folk som inte ens kunde visa respekt och hålla tyst, utan var tvungna att börja bråka....

Annars har vi hittat på massa saker. Vi har varit i Charlottenberg och gått på ett litet zoo som heter Krockonilen. K tyckte att det var jättekul...
Sedan har han åkt både åkergräsklippare och raggarbil...
Han har även badat i en av alla dessa sjöar som finns där.

Nu är det vardagen som gäller. Jag har 2 arbetsdagar kvar så nu ska jag ta mig igenom det och sedan ska jag bara njuta av sommaren och umgås med de jag tycker om...

Nu ska jag ge mig för nu men det kommer lite bilder senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar