tisdag 27 juli 2010

Välkommen till tjockisklubben!!

Gud vad jag har blivit dålig på att uppdatera här...

Men nu ska jag vara helt ärlig och skriva ett brutalt ärligt inlägg....


Just nu känns allt bara skit. Jag har gått upp i vikt igen och det känns inte det minsta bra. Jag vägde mig för ca 2 dagar sedan och då visade vågen att jag hade gått över gränsen till övervikt. Jag vet att jag har legat nära den men att faktiskt gå över den känns för jävligt...
Så nu är det nya regler som gäller....
Jag har införskaffat två nya spel till mitt Wii som är sjukt jobbiga att träna med men det är ju bra... Jag har börjat tugga på grönsaksstavar om jag är sugen på något och cola är uteslutet.. Men det är ganska svårt att ge upp colan då det står en hög burkar i kylskåpet. Men jag kämpar på....

Men som sagt är det lite svårt med motovationen nu och jag känner bara för att kräkas på allting...
Jag vet att jag inte borde men ibland är jag lite avis på lillasyster som verkligen kan göra det...

Nej jag hoppas att det vänder snart annars kommer skolan att bli sjukt tuff...

Nej nu ska jag ta och ringa canal digital och skrika på dem för nu har våra kanaler försvunnit för 3:e gången på 1 månad trotts att räkningen är betald...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar