torsdag 29 juli 2010

Magknip

Jag kan inte sluta oroa mig för studiemedlet.. Allt hänger ju på att jag får det...
Förra året fick jag ju inget pga att jag har 2 skulder hos dem redan. Men sedan dess har jag betalt in över 1200kr så jag hoppas att de tar hänsyn till det och ser att jag vill göra rätt för mig. Och att jag vill ha en utbildning...
Om de inte godkänner det så måste jag betala in hela min ena skuld. Det är visserligen "bara" 1300kr men det är mycket för min ekonomi speciellt med tanke på att jag ska köpa böcker med plus att jag då inte vet när jag kommer att få pengar...
Allt detta gör att jag håller på att bli tokig...

Nu hoppas jag verkligen att de blir klara med mitt bostadsbidrag snart så jag slipper att oroa mig... De pengarna hade täckt upp så länge så då hade jag i alla fall kunnat slappna av och betala den lilla skulden....

Nej nu ska jag ta och ringa Parro...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar