fredag 3 december 2010

fredag kväll

Nu är klockan 10 och det är fredag kväll... Jag ska snart gå och sova då jag ska upp och jobba imon. Jag har en delad tur imon så jag börjar kl: 07:15 och slutar 21:30. En lång dag med andra ord...

Och på söndag fyller jag år. Jag blir då hela 24år...
Dagen kommer att spenderas på jobbet då jag jobbar till 16:15. Sedan är tanken att pappa ska bjuda på mat. Jag hoppas bara att han kan hålla sig i skinnet. Om inte så går jag hem igen...

Annars händer här inte så värst mycket just nu. Den mesta tiden går åt till att jobba och sova...

Jag känner att detta blev ett tråkigt inlägg men jag kände att det var dags att uppdatera lite.

Jag ska förska att skriva lite under min rast imon då jag har funderat en hel del de senaste dagarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar