tisdag 14 december 2010

Lucia firande

Igår var det dags för det årliga lucia firandet på dagis.

Det märktes att det var en ny avdelning och nya föräldrar.

Barnen var grymt söta och hade lärt sig texterna bra, men resten kunde jag ha varit utan känner jag. Det märktes ju ganska rejält att man inte passade in då de andra föräldrarna kände varandra och inte verkade ha lust att lära känna mig och K.

Men K hade kul i alla fall och det är viktigast.

Ikväll ska jag ta det lugnt och laga lite god mat och bara koppla av lite grann. Jag ska laga fläskfilé med pommes, sås och stekta kantareller.

Idag fick jag veta vilket betyg jag får i Medicinsk grundkurs och det slutar med ett VG. Jag är stolt över mig själv ska jag erkänna. Än så länge ser det ut så här... Medicin: VG, Data: VG, Arbetsmiljö 6 säkerhet: G. Resten får jag veta i slutet av veckan...

Skickar med en bild på K från förra årets lucia firande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar