fredag 17 december 2010

Nu håller jag jul!

Så nu tänker jag hålla jul. Den sista lektionen för året är slut och jag är på väg hem för att få i mig lite mat innan jag ska hämta K på dagis. Sedan är det dags för honom att gå på sitt första kalas utan mamma. Han börjar bli stor. Men för att återgå till skolan så fick vi ju veta hur det gick på våra arbeten idag. Det var en hel del som var tvungna att kompletera en del men som tur var så slapp jag. Vi fick även veta våra betyg och jag fick ett G. Visst hade det varit kul med mer men jag är nöjd. Det enda jag inte gillar med skolan just nu är att folk beter sig som om vi gick i grundskolan igen. De pratar en massa om att vissa inte klarar kurserna och vissa klarar det fast man inte får in sakerna i tid... Men det kan ju finnas orsaker till att sakerna inte kommer in i tid. Jag vet att de pratade om mig i det läget. Jag haft lite problem med det men det har aldrig varit som jag skiter i det utan det har sin förklaring. Men vill de tro annat så är det deras problem inte mitt. Nej nu ska jag strax av bussen men vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar