onsdag 16 maj 2012

Ibland förvånas jag över min son. Han har ett sömnbehov som inte är av denna värld. Igår kom han hem från förskolan vid halv 5 och gick nästan direkt in till sin säng och somnade. Okej jag visste att han var trött men inte att han var så trött...
Sedan sov han så gott som hela kvällen. Han var uppe i ca 1 timme och drack lite och kramades men sedan somnade han igen och sov hela natten.
Trots alla dessa timmars sömn så var det lika svårt som vanligt att få upp honom nu när det var dags.
Detta sömnbehov är för mig en gåta.. Jag får verkligen inte grepp om det...
Det finns inte heller något som jag kan göra för att hindra honom från att somna. Jag har provat allt. Det slutar bara med att han skriker som en idiot och går och lägger sig i ett annat rum. Om inte det gör att vi låter honom vara så somnar han rätt upp och ner. I det läget spelar det ingen roll vad jag gör han sover vidare i alla fall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar