söndag 17 juni 2012

Helg...

Idag är det söndag och jag passar på att mysa med min lilla kille.
Idag är första dagen som jag har den möjligheten sedan i torsdags eftersom han har sovit borta och jag har både jobbat och varit iväg...

Igår passade jag och min kärlek på att ta en dag på tu man hand på Väla centrum. Vi bara gick runt i affärer och åt gott.
Det var jätte härligt fram till min rygg sa ifrån inne på IKEA...
I slutet hade jag så pass ont att jag var på väg att skrika och gråta...

Jag håller som sagt på att bli tokig pga denna ryggen...
Jag ringde ju till vårdcentralen för ett par dagar sedan för att boka en tid till en läkare så att jag kunde få ryggen undersökt. Men de ville inte boka in mig utan tyckte att jag skulle ta kontakt med en sjukgymnast för att få ett träningsprogram till ryggen.
Visst kan det hjälpa men det gör ju inte att det gör mindre ont när jag har ont. Jag hade behövt värktabletter så att jag inte behöver ha ont fram till träningsprogrammet hjälper eller de får ordning på vad som är fel...
Men jag ska göra ett nytt försök att få tag på både en sjukgymnast och en läkare för detta fungerar inte längre...

Nej nu ska jag ta och promenera till affären och köpa något att äta till lunch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar