fredag 22 juni 2012

Midsommar

Idag är det midsommarafton och jag spenderar den precis på det sättet som jag vill. Okej nästan i alla fall. Jag spenderar den i lugn och ro med min familj. Det enda som saknas är min underbara sambo som ligger hemma och är sjuk.
annars är dagen helt perfekt.
Som vanligt regnar det, men det gör det ju alltid på midsommar.

Det är sådana dagar som denna som man inser hur ens eget liv skiljer sig från hur många andra i min ålder väljer att spendera dagen.
I stället för att ha eller vara på en midsommarfest väljer jag att vara hemma i lugn och ro med min familj och äta gott och bara umgås. Jag dricker ingen alkohol eller äter jordgubbar... Det enda som jag gör är äter nypotatis gräddfil och gräslök. Dock utan sill...

Nej nu ska jag kramas med K som precis har vaknat...

Jag hoppas att alla får en bra dag och att ni njuter av den med måtta... :)

Glad midsommar på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar