torsdag 7 mars 2013

Oj det har nästan gått en hel månad sedan jag skrev någonting här senast. Det har varit så mycket att jag har inte haft tid att sitta vid datorn och skriva.

Just nu är vi ute på praktik med skolan och jag är på hematologen. Det blir faktiskt roligare för varje dag. I början var jag tveksam men nu börjar det kännas ganska bra faktiskt.

Annars så försöker jag att få tid till allt vilket inte går riktigt som jag har tänkt så jag har fått börja välja vad jag skall lägga energin på... Det har varit tufft att behöva göra det men jag måste för min egen hälsas skulle. Det är inte hållbart annars.

Jag söker fortfarande jobb inför sommaren och har just nu totalt 6 ansökningar ute. Jag hoppas att det ska ge napp någonstans i alla fall. Om inte så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra om jag skall vara ärlig. Man måste ju försörja sig även under sommaren...

Sedan tänker jag ganska mycket på framtiden just nu. Till sommaren är jag klar med mina studier på gymnasienivå och står då arbetslös som det ser ut just nu. Ni ska veta att det skrämmer mig enormt mycket. Men det är väl bara att söka jobb och hoppas på det bästa antar jag.

När det gäller K så händer det inte så mycket. Han hatar fortfarande att gå till förskolan men jag måste ju tyvärr lämna honom där i alla fall, vilket känns lika hemskt som tidigare.
Vi har i alla fall fått veta vart han skall gå i skolan till hösten vilket känns skönt. Så nu kan man släppa den tanken i alla fall. man får väl vara glad för det lilla antar jag.

Jag vet faktiskt inte vad jag skall skriva mer just nu så jag antar att jag får återkomma senare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar