måndag 10 juni 2013

Nu börjar jag att tröttna på alla dessa "problem" som K ständigt möter. Det får aldrig ett slut känns det som.
Idag köpte jag en glass till honom då jag behövde växel. Så klart hade han fullt av choklad runt munnen som barn brukar få. Jag fick snällt tvätta bort det då han inte kunde se vart det var, detta slutade med att han hade ett fint nässelutslag på ena sidan av munnen.
Jag är så oerhört trött på att behöva se honom lida så här. Det är inte rätt!
Så i morgon är det jag som ringer till sjukhuset och gör vad jag kan för att skynda på dem. Ks läkare skulle skicka en remiss till hudkliniken på sjukhuset för vidare utredning och tester. Detta behöver bli gjort så fort som möjligt. Jag har ju fått order av Ks läkare att inte smörja honom till vi här varit på sjukhuset då han får utslag av solkräm med.
Han måste få hjälp med detta då de mediciner han här idag inte hjälper så bra som man skulle önska.
Även om man inte kan göra så mycket så hade varit bra att veta exakt vad det är som felar min skatt.

Nu ska jag ta lite vin men jag skriver mer i morgon så att ni vet vad som händer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar