fredag 24 april 2015

Oj vad det var länge sedan jag skrev något sist.
Det har varit fullt upp här hemma.
Den senaste veckan har både jag och K varit sjuka. Nu har det i alla fall börjat vända och vi mår sakta men säkert bättre.

Igår var det dags för K att träffa sin läkare igen då hans mage bråkar igen. Detta resulterade i en ny kur med medicin. Så vi får väl se om ett par dagar i fall det ger något resultat. Jag hoppas ju så klart att det ska hjälpa så att vi kan känna att vi kommer något vart med detta. Just nu greppar vi efter grässtrån känns det som. Vi testar saker på måfå och håller tummarna för att det fungerar så att vi kanske kan ha kommit på vad som är fel.
Bara att ha ett svar hade känts underbart just nu.

En positiv sak är att hans hud verkar hålla sig hyfsat i skick. Visst har han sina dåliga stunder med den varje dag men om man lägger fokus på det stora hela så är det ganska bra.

Jag vet inte riktigt vad jag skall skriva men jag återkommer eventuellt senare idag eller under morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar