söndag 1 augusti 2010

Flytthjälp

Nu ska jag och K snart bege oss till bussen. Vi ska åka hem till lillsysters nya lägenhet och hjälpa henne med flytten dit...
Det ska bli skit kul!!!

Igår fick vi en trevlig överraskning. Syster, Daizy och Andreas kom på besök bara så där utan vidare. Så det blev en massa lek på lekplatsen.. Gissa om K var lycklig...

När K satt på pottan idag så sa han att han gillade Daizy så här mycket och drog båda armarna så långt bak på ryggen som han kunde... Sedan sa han att han hade ett stort hjärta till henne.. Jag har sagt det förr och jag säger det igen det är villkorslös kärlek det där...

Imon bär det var mot Väla för en heldag med K och D... K ska få spendera sina sparade pengar på Toys ur us och köpa precis vad han vill. Nja nästan i alla fall...
Och senare under veckan ska vi till Andys med lillasyster och Daizy... Jag ser fram emot det grymt mycket....
Annars blir det nog en lugn vecka...

Tänk nu är det augusti... Nu är det inte lång tid kvar till mitt nya liv börjar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar