måndag 4 oktober 2010

Idag har det varit en riktigt jobbig dag.
Allt började i natt då K vaknade och gallskrek av smärta.
Det visade sig att han hade grymt ont i huvudet, ungefär vid tinningen. Det tog ett tag innan jag fick fram vart han hade ont men när jag väl hade lyckats och jag hade fått i honom en alvedon så somnade han efter en stund...
Så det blev inte mycket mer än ca 3 timmars sömn i natt...

Senare under dagen var det dags för K att vara hos läkaren igen och det gick ganska bra. Vi pratade lite om hur K mådde över lag och om hans astma. Jag fick ny medicin utskriven och en ny Vortex så jag kan ha en liggandes på dagis då han har börjat få medicin där med...

Sedan hade jag lovat K att vi skulle gå till leksaksaffären så vi tog en sväng inom där på vägen hem. K köpte 2 nya bilar och jag hittade ett par byxor från Molo till honom..

Nu har vi försökt äta lite men K ville inte ha något. Han hade verkligen behövt det men vad ska man göra??

Och med tank på hur väck han har varit idag så förstår jag honom.. Han sov hela vägen hemifrån till Åhus och sedan somnade han i stan på vägen hem och sov i nästan 2 timmar till. Plus att han var på somna hos läkaren. Han bara satt där och hängde...

Nej nu ska jag samla mod så jag klarar av att ta mig till skolan imon...
Jag kommer att få en rejäl hyvling av min lärare men jag ska försöka förklara för honom hur saker ligger till...




Byxorna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar