söndag 3 oktober 2010

Nu sitter jag i köket och tänker lite. K sitter och myser vid tv:n och jag funderar på att äta något. Imon ska K till läkaren igen då hans medicin inte hjälper tillräckligt mycket längre. Dessutom skulle jag behöva medicin att ha på dagis då även de har börjat ge honom... Så det blir väl en sväng inom leksaksaffären efter läkaren. Det gör jag mest med tanke på att gå till läkaren är bland det värsta K vet... Man tycker att man borde vänja sig men inte han. Och jag förstår honom. Många gånger har det ju slutat med blodprov. Men det ska inte behövas denna gången. Vilken tur att jag har hittat en bra läkare efter mycket om och men... Annars har helgen varit lugn. Det blev att baka chokladkaka igår. Det var väl det jobbigaste jag gjorde. Idag ska jag göra klart mitt arbete så jag får iväg det. Annars blir det inte mycket idag heller. Det blir nog att läsa lite för K. Han är helt frälst i Vem böckerna. Jag lägger in en bild ikväll då jag sitter via mobilen nu... Men det är nog bland de sötaste böckerna jag har sett på länge... Nej nu ska jag göra nåt att äta men vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar