tisdag 12 oktober 2010

Varje år blir känslan påtaglig och smärtan kommer som ett brev på posten...
Saker kunde kanske ha varit annorlunda men tyvärr blev det som det blev..

Det är lätt att spekulera i om saker hade varit annorlunda om du hade gjort ett annat val den dagen. Men det får jag aldrig veta.

Jag minns dagen då du frågade oss om vi ville ha en mamma med ett bröst eller ingen mamma alls. Svaret var så oerhört enkelt. Det var inget snack om saken. Och om du hade frågat mig idag hade jag sagt exakt samma sak!

Det finns ingenting jag önskar lika mycket som att jag fick ha dig kvar här hos mig.
Så många gånger jag har önskat mig att jag hade kunnat vända mig till dig.


Känslan av att ha förlorat någon som står dig så nära är fruktansvärd.
Jag hoppas att det ska komma en dag då andra inte ska behöva förlora sin mamma på det sättet som jag gjorde...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar