fredag 20 september 2013

Jag känner mig bara mer och mer förvirrad på situationen med K i skolan.
Han så efter incidenten att han var rädd för pojken i fråga och det förstår jag absolut.
Jag talade med skolan och kände då att de tog mig på allvar.
Nu är det så att samma pojke här varit elak mot en av Ks kompisar. Han hade sparkade killen mellan benen rätt ordentligt.
Visst kan saker hända men unnar det hänt lite väl mycket för att jag ska se det som tillfälligheter.

Jag menar detta gör ju inte det hela lättare för K. Han blir ju knappast mindre rädd för den här killen när han ser hhonom vara elak mot andra barn.
Nu menar jag inte att de ska bli bästa vänner och leka en massa, men K ska ju inte behöva vara rädd för att gå till skolan.
Han ska ju kunna känna att han är trygg där trots att jag inte är där...

Så nu sitter jag och försöker att komma på vad jag ska göra för att få ett slut på detta men det är verkligen inte lätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar