torsdag 19 september 2013

Nu sitter jag med musik i öronen och ska försöka att läsa ikapp lite av det som jag här missat i skolan då jag började senare.
Men som vanligt vandrar tankarna. Denna gången tänker jag på julen och hur den ska bli i år.
Jag vet att det är tidigt att tänka på det redan nu men jag gör alltid det.

Julen här under många år varit något som jag bara vill ha överstökat. Det har bara inneburit en massa tårar och ilska i stället för glädje.
I år ser det ut som att det bara blir jag, K och D som firar jul tillsammans. Så i år vill jag försöka att göra det speciellt för K då ett ändå blir så annorlunda. Det kommer ju att saknas ett flertal personer som brukar vara med, men jag känner att det är bättre att det bara är vi än att ännu en jul ska bli förstörd pga andras idiotiska val.
Men det kommer nog att bli bra trots att det bara är vi.
Det är i alla fall målet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar