måndag 23 september 2013

Nu tar jag en paus i pluggandet trots att jag fortfarande har musiken i öronen.
Jag har tenta om ca 2 veckor så just nu öronen det endast skola och familjen som gäller den närmsta tiden.
Fast det är strax dags att hämta K i skolan och sedan ska jag försöka att få något i magen känner jag. Sedan är det bara att kasta sig över böckerna igen..

Jag träffade en gammal vän och hennes son nyss. Det känns som en evighet sedan jag såg henne sist.
Vi växte upptäckte tillsammans. Jag lekte med hennes lillasyster som är lika gammal som mig och hon lekte med min storasyster då de är jämngamla.
Nunär vi dock vuxna och har familj, men i alla fall. Det är alltid kul att träffa personer som man inte har sett på länge.
Det känns som att vi endast springer på varandra när våra pojkar ska till läkaren då de här samma läkare.
Men förhoppningsvis får barnen och vi ses någon annan stans någon gång. Det hade varit kul.

Nej nu måste jag göra mig klar och hämta hem K...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar