lördag 23 augusti 2014

Ännu en gång slår livet till mig med käftsmäll rakt över näsan.
Jag har jobbat hela sommaren och klarat detta utan bekymmer men de senaste dagarna har varit på gränsen...

Nu gör sig synen påmind. Nu märker jag att den har förändrats. Jag har tidigare jobbat som en tok och jobbat många dagar i sträck men nu sitter jag här på min 6:e jobbdag och har ont i huvudet och mår illa...

Jag märker att huvudvärken beror på överansträngning. Så detta visar att jag inte längre klarar av att jobba fullt så mycket som jag tidigare har gjort. Problemet är bara att jag inte har råd att vara hemma.  Jag behöver pengarna, vilket gör att jag jobbar.
Detta leder till att när jag kommer hem från jobbet så lägger jag mig på sängen och sover 1-2 timmar för att få bort den värsta huvudvärken och varva ned lite.

Jag hatar verkligen att inte kunna leva som jag vill. Jag vill jobba som jag vill och så mycket som jag vill. Men detta verkar bli svårare och svårare...

Nej det är väl snart dags att prata med synpedagogen igen.
Det får mig bara att känna mig annorlunda och jag hatar den känslan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar