söndag 14 september 2014

Here we go again...

Jaha då var vi igång igen...

Jag har legat sjuk hela veckan och är fortfarande rätt så kass. Jag tog en promenad till vallokaen och vidare till affären. Det räckte för att göra mig snurrig och göra det jobbigt att andas...

Men det värsta är att jag tror att jag har smittat K. Han snorar och är tröttare än vanligt. Sedan bidrar detta även till att hans hud bråkar ännu merr än vanligt. För en stund sedan låg han och lekte lite på soffan vilket oftast går bra, men idag ledde detta till ett stort kliande utslag på armen redan efter några få minuter...

Det är väl lite tur i oturen att han har tid hos sin läkare på tisdag antar jag... Vi ska ju dit för att se om det finns något som vi kan gör för att underlätta för K då det kommer att bli riktigt jobbigt från och med den kommande veckan. Simskolan på skoltid börjar på tisdag och dagen efter är det gympa... Så jag kommer att han en helt färdig kille som kommer att behöva ett par dagar för att återhämta sig helt. Det håller ju inte om det ska behöva vara så varje vecka. Hur ska han orka? Men jag får väl ta diskutionen med läkaren och se om det finns något som kan underlätta det hela, men det är ju inte säkert..

Sedan får jag väl se hur jag själv mår i morgon.. Är det som idag så får jag väl ta mig till vårdcentralen och se vad de säger. Nu har jag varit dålig tillräkligt länge tycker jag. Jag vill inte mer, men jag klarar inte av att jobba om jag inte ens klarar av att gå och handla utan att bli helt yr och få svårt att andas. Detta håller inte längre... Men det återstår som sagt att se i morgon hur det är då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar