lördag 29 augusti 2009

Aj!!!!

Nu sitter man här med en värkande lilltå...
Jag lyckades nämligen sparka rätt in i soffbordet idag...
För er som inte vet hur det ser ut så är det av metall så det gjorde ganska ont. Okej ganska är milt sagt..
Så sitter jag är med en spricka i tån och den är blå/lila...
Som tur är hade min syster kvar ett par kryckoer hos pappa från när hon hade legat på sjukhuset.. Så nu står de vid min ytterdörr.
Inne går det ganska bra men när jag ska ut måste jag ha lite stöd...

Snart ska jag ta bussen hem till Karin. Hon ska ha sexparty ikväll. Vi får se hur det blir. Kul hoppas jag. Fast med vår humor så lär det nog bli det....

Jag sitter och lyssnar på min gamla skiva med The Rasmus och jag hade glömt hur mycket jag gillade den.
Kommer strax tillbaka...

Så nu är jag tillbaka. Skivan tog slut så jag tog en ny...

Annars då??

Jodå det funkar. Jag var ute och fotade K lite igårkväll.. Det blir nog jättefina bilder men det vet jag inte för än jag har framkallat dem då jag använde den vanliga kameran...

Nej nu ska jag gå och borsta tänderna innan jag ska gå till bussen. Det tar ju lite längre tid att gå tid just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar