onsdag 26 augusti 2009

Jag blir så trött på....

... alla dessa negativa komentarer från folk....
Har ni negativa åsikter om mmin sjukdom eller anat i mitt liv så snälla håll det för er själva. Jag har det jobbigt nog som det är just nu i alla fall.
Jag håller på att vänja mig vid tanken på hur mitt liv kommer att bli och jag behöver verkligen inte höra att jag inte ska göra det. Jag tänker inte få upp mina förhoppningar i onödan.


Jag vill även passa på att göra en annan sak klar och tydlig en gång för alla...
Jag och Daniel bor inte ihop.
Han bor på en annan adress. Så även om ni tycker att det verkar som att vi bor ihop så gör vi faktiskt inte det. Vi bara hjälps åt så mycket som möjligt med olika saker. Han hjälper framförallt mig nu när jag inte mår så bra. Utan det stödet hade det nog inte gått...
Då hade jag nog brutit ihop för länge sedan...


Nej nu vill jag inte skriva mer om tråkiga saker...


Igår träffade jag min underbara lillasyster och systerdotter. Det var alldeles för länge sedan sist.
Vi gick lite i affärer och jag köpte nya skor till K och två tjocka tröjor. Sen gick vi och fikade.
Där mötte vi även Parro och Karin med familj. Trevligt!
Nej jag har insett att jag träffar min syster allt för lite!
Jag saknar henne något enormt.
Jag saknar alla dessa kvällar då vi gick långa promenader och bara pratade skit.
Så jag måste försöka att träffa henne oftare. Betydligt oftare!!!

Idag då vad händer då??

Ja du ska jag vara ärlig så vet jag inte.
K är sjuk. Det var han igår med men idag är det värre. Så jag får plocka fram hans astmamedecin så han får det lättare att andas och slipper att hosta så mycket.
Sen får jag väl springa fram och tillbaka till köket hela dagen och blanda saft...

Nej nu ska jag fixa llite med layouten och sen ska jag se på tv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar