fredag 28 augusti 2009

jaha ännu en kväll..

Jaha då sitter man här igen.

Vad har man gjort idag då?
Inte så mycket om jag ska vara ärlig.
Jag har varit på möte och sen har jag bara promenerat på stan.

Jag kom hem med två par jeans och en slips till K. (bild kommer)

Nu har jag lagat mat och nu ska jag bara slappa hela kvällen. Tänkte titta på sagan om ringen ikväll och äta lite glass...

Helgen kommer att spenderas hemma. Jag kanske går ut på gården med K men mer blir det inte. Skönt!!!

Nästa vecka kommer jag nog mest att spendera hemma förutom en dag då jag ska träffa Parro.. Annars blir det nog mest att förbereda för att Ks farmor ska komma ner från Askersund och hälsa på lite...
Det ska faktiskt bli kul...

Nej nu ska jag sätta mig och läsa aftonbladet men vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar