söndag 30 augusti 2009

Söndag morgon

Ja då var det söndag...
Kvällen igår var ganska lyckad. Jag blev lite seg på slutet men annars var det bra. Vi skrattde ganska mycket i alla fall....

Snart kommer min lilla underbara son hem. Jag har saknat honom jättemycket..

Min tå är fortfarande blå/lila. Okej ska jag vara ärlig så seer det värre ut i dag än igår men det blir nog bra så småningom...
Fast det gör fortfarande grymt ont ibland. Så idag ska jag inte gå någonstans förutom här hemma i lägenheten...

Jag har lovat Parro att vi ska gå runt i sexaffärerna i veckan och titta på leksakerna. Kul...
Fast jag har redan planer vad det gäller henne... Fast vad det innebär får hon se när hon fyller år..

Jag saknar min lillasyster megamycket!!!!!!!!
Jag längtar efter att sitta och prata skit på café igen...
Jag älskar tiden vi spenderar tillsammans även om det är allt för sällan just nu.

Nej nu ska jag ta och sätta mig på blocket och titta på lägenheter tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar