torsdag 27 augusti 2009

Torsdag eftermiddag

Ja då var handlingen avklarad. Har bara kvar att frysa in lite kött...
Fy vad folk det var på Willys men vad hade jag väntat mig....??
Det värsta är att ingen vet vart de ska..
Men det är i alla fall gjort så nu dröjer det 1 månad till nästa gång.

Jag och K har varit ute på gården och lekt lite. Han och en annan unge lekte kull och hade jättekul.
Men nu sitter han framför tv:n och tittar på tecknat.


Jag ska nog laga mat snart. Fast först ska jag till kiosken och köpa cola, ägg och gräddfil...
Jag hade tänkt laga kebab med pommes och tzatziki ikväll.
Sen hade jag tänkt slå på nåt bar på tv:n och sitta där hela kvällen...

Imon då??

Jag ska på möte kl: 10.15 och sen ska vi ta en sväng på stan tror jag...
Jag får se jag kanske hyr film också...
Eller så kanske jag gör det idag...

Nej nu har jag inte mer att skriva så vi hörs senare!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar