lördag 19 mars 2011

Gud det var evigheter sedan jag skrev här senast...
Jag har haft så mycket att göra att jag inte har hunnit med bloggen riktigt..

Så vad har hänt?
Jag har avslutat 2 kurser i skolan. Jag har fått veta att jag fick ett VG i Etik & livsfrågor. Jag har dock inte fått veta mitt betyg i Människan socialt & kulturellt men det får jag förhoppningsvis veta på måndag...

Utöver det så har jag lagt den mesta av min energi på K. Vi har umgåtts en massa och bara haft det mysigt...

Jo just det jag har köpt en ny dator. Det blev efter mycket om & men en HP mini. Den är helt underbar.




Jag blev tvungen att köp en ny då det stationära som jag hade la av helt. Men det var ganska väntat att det skulle ske så småningom. Den har en hel del år på nacken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar