fredag 25 mars 2011

Så nu har jag precis bråkat lite med mitt modem, men efter mycket om o men har jag fått det att fungera så nu har jag betalat nästan alla månadens räkningar...
Det är nog det värsta på hela månaden.
Jag menar man blir så glad när man ser att det finns pengar på kontot men sedan kommer man på att man måste betala räkningarna och då var det inte lika roligt längre...
Men men jag antar att det är en av delarna av att vara vuxen...

Idag är jag hemma med K. Han mår inte speciellt bra. Okej det gör inte jag heller men det hör inte hit..

Så idag ska vi åka och handla lite på Willys hemma hade jag tänkt. Sedan blir det nog mest mys i soffan skulle jag tro.. I alla fall känns det så just nu..

Nej nu ger jag upp för tillfället. Känner att jag måste gå och göra vid mig så jag ser mänsklig ut. Inte för att jag känner mig speciellt levade men jag kan väl i alla fall se någorlunda levande ut i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar