onsdag 23 mars 2011

Nu sitter jag i soffan med datorn i knät. K ligger här intill och sover. Han är dunderförkyld...

Från köket känner jag doften av kaffe som sakta börjar att fylla lägenheten.

Idag har vi ingen lärare så det är självstudier som gäller. Men som tur är finns det inte så mycket att göra så jag har tid att verkligen ta hand om K och bara mysa med honom. Men vi får väl se hur han mår imon så får jag ta ett beslut gällande dagis då...

Idag har jag hämtat mitt laptopskydd. Det är helt underbart! Det är från Ed Hardy och jag kan bara säga att jag är kär! Jag tänkte lägga upp en bild lite senare tillsammans med bilderna från igår..

Igår var vi ute och busade lite. Vi tog med oss några sandleksaker och några bullar. Det var jätte härligt bortsett från att det blåste lite väl mycket...

Nej nu ska jag ta och hämta lite kaffe så vi hörs lite senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar