lördag 19 mars 2011

Nu sitter jag i soffan med datorn i knät och bara njuter.

Det känns så skönt att ha en laptop igen. Jag har verkligen saknat att kunna sitta precis vart jag vill och surfa.

Jag måste verkligen bli bättre på att uppdatera här men ibland känner jag att motivationen verkligen tryter och då har jag verkligen svårt att komma till skott och skriva...

Om ca 2 veckor kommer Ks farmor ner och hälsar på. Jag tror att de ska börja att göra vid stugan men jag är inte helt säker.. Så nu väntar K med spänning på att tiden ska gå så att hon kommer snart.

Den kommande veckan kommer som vanligt att bestå till stor del nav skolarbete, men jag ska försöka att klämma in lite roliga saker med...
Nej nu är det dags att lägga ner för denna gång men jag återkommer inom en snar framtid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar