tisdag 18 oktober 2011

Idag är ingen vanlig dag...
Idag fyller min bättre hälft 31år...

Vi firade honom igår då jag ska jobba ikväll...
Så vi lagade potatisgratäng och fläskfilé. Sedan blev det fika med en tårtbit...

K hade varit med mig i stan tidigare under dagen och köpt ett kort och lite chokladpraliner till D som han fick ge honom när vi kom hem...


Idag har jag massor av saker att göra då jag måste bli klar med ett arbete till skolan. Men jag har bara lite kvar som jag gör på jobbet ikväll. Jag behöver nämligen prata lite med min handledare för att få ordning på det...
Men det löser sig nog...

Nu ska jag snart hoppa i duschen innan jag ska börja med lunchen så vi har ätit innan jag åker...
Sedan blir det som sagt att jobba hela kvällen...

Jag hoppas att ni får en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar