fredag 14 oktober 2011

Jag har inte haft energi till att skriva den senaste tiden då jag har haft fullt upp med allt annat...

Just nu känner jag en enorm stress och press att hinna med allt som ska göras. Jag ska vara på APU:n, göra läxorna, sköta allt hemma och samtidigt ta hand om en kille som verkligen inte gör saken enklare...

K har börjat att agera ut en hel del hemma de senaste dagarna...
Det är så jag undrar om det har hänt något för så här betedde han sig aldrig innan.
Den senaste veckan har varit ett rent helvette om jag ska tala klarspråk...
Han har börjat att bråka enormt mycket när vi är ute. Visst har han kunnat skrika innan men nu kastar han sig på golvet, springer och gömmer sig och slåss...
Igår slog han till mig mitt inne i en affär så glasögonen flög.
Fy vad jag blev arg och vad jag skämdes!!!

Jag vet vad många av er tänker nu... Det är bara trots... Men saken är den att han har trotsat förr. Okej i nästan 3 år men aldrig på det här sättet. Han kan som sagt skrika men han har alltid gjort det han ska efter lite tjat, men nu går ingenting. Jag fick till och med ta vagn imorse för att ens få ut honom genom dörren. Han går inte att bära när han sätter den sidan till...

Dessutom har han varit så lugn och harmonisk sedan han bytte förskola. Och nu bara raseras allt igen...

Men men det är väl bara att kämpa på och hoppas på det bästa...


För att tala om något annat...
Fy fan vad kallt det är på morgonen nu...
Jag fick plocka fram vinterjackan och vinterstövlarna när jag gick hemifrån.
K hade en tjock jacka, fodrade regnbyxor, mössa och halsduk... Vantar struntade jag i då han alltid drar in händerna i jackan. Dessutom har han 3 par vantar liggandes på förskolan så jag behöver inte vara orolig för att han ska frysa i alla fall...

Nej nu ska jag ta och vila lite så jag orkar att jobba inatt..

Vi hörs och vi syns!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar