söndag 2 oktober 2011

Nu sitter jag utanför sjukhuset och väntar på bussen hem. Har jobbat kvällspass. Jag trivs verkligen att jobba där. Jag känner att det ger mig väldigt mycket.
Men visst det ska bli skönt att komma hem med. Jag längtar så grymt efter K just nu nämligen. Jag har bara träffat honom i lite mer än 1 timme under hela dagen. Så trots att han sover när jag kommer hem så tänker jag smyga in och pussa på honom...

Imon är jag ledig så då ska jag in till skolan en snabb sväng och fixa lite papper. Senare på eftermiddagen är det dags för utbildning på Ks förskola. Vi ska få lära oss mer om deras pedagogig och vad den innebär. Det ska bli väldigt spännande och intressant...

Nej nu tycker jag att bussen ska komma för nu fryser jag en hel del...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar