söndag 20 november 2011

Just sitter jag och lyssnar på min son som har intressanta konversationer med sig själv i badkaret.
Om ca 2 timmar ska han och jag åka på födelsedagskalas hos hans kompis. K har längtat jätte mycket.

Jag kan inte hjälpa det men jag sitter redan och drömmer och fantiserar om saker som jag ska ha i den nya lägenheten. Jag har hittat min lampa, en lyckta och lite annat smått och gott. Det är ju en del som ska inhandlas i samband med flytten så jag försöker att planera så jag vet hur mycket pengar som kommer att gå åt... Jag har en känsla av att det kommer att gå åt en hel del... Jag ska trots allt ha ny soffa, sängstomme, tv-bänk mm... Men det får jag ta när det är dags.

Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe innan jag ska börja att göra mig klar. Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar