torsdag 24 november 2011

Nu sitter jag och ska göra lite skolarbete men som vanligt är det oerhört svårt att få något gjort...

K är på förskolan och det är helt tyst runt mig...
Det är fortfarande en konstig känsla trots att han har gått på förskola sedan han var 1 1/2 år... Jag tror aldrig att man vänjer sig riktigt om jag ska vara ärlig. Eller om jag skulle vilja vänja mig för den delen...

En annan sak som känns ovant är att jag inte sk hämta K på förskolan.
Han ska följa med en vän hem. Det har han aldrig gjort förut så det är lite skrämmande tycker jag.
Han var själv lite orolig i morse och sa att han visste ju inte var J bor. Men när jag förklarade att han skulle följa med när J´s mamma hämtar honom och hans syster så var det ingen fara för hans del.
De är så snälla att de kör hem honom sen då det är en bit mellan barnens hem och jag inte har någon bil. Så det tycker jag är väldigt snällt...

Jag har sett att min lägenhet ligger ute på ABKs hemsida nu och jag bävar lite för att behöva visa den för folk. Det beror nog mest på att jag inte alls gillar den så det känns inte alls lockande att smöra för folk och försöka att få dem att gilla den. Det är inte riktigt min stil...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar