onsdag 16 november 2011

Nu har jag precis stoppat lite mellanmål i barnet och sitter och ska försöka att göra klart en uppgift till skolan så att jag kan få iväg den.
Men fy vad det är motigt. Svårt med för den delen...
Det känns som att jag inte hittar någon information alls. Så jag har dammat av de gamla kurs-böckerna och försöker att ta hjälp av dem. Än så länge fungerar det ganska bra om jag får säga så själv.

Om tre timmar ska min lilla ängel ner till sin efterlängtade Knatteskutt träning. Jag tror att det är något av en höjdpunkt på veckan.
Idag ska de spela handboll och jag som själv har spelat i ganska många år tycker att det ska bli väldigt intressant att se om han gillar det. Men det återstår att se eller hur..

Nej nu ska jag få lite mer gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar