onsdag 24 april 2013

Då var det en ny dag..
Idag har jag varit duktig och tagit en lång rask promenad på 1 timme..
Nu sitter jag och skall börja att jobba med ett arbete till skolan...

Jag funderar även på att ta en sväng till gymmet då jag är fruktansvärt sugen på att springa lite.
Jag har haft en envis förkylning under de senaste 8 veckorna så jag har inte vågat mig på att springa , men nu har den lagt sig så nu längtar jag efter att springa lite...

Med maten går det ganska bra. Jag sköter mig än så länge även om jag fortfarande jobbar för att stå emot sockersuget. Men det bör försvinna snart...
I övrigt kan jag säga att jag inte direkt saknar att äta allt som jag åt tidigare, men det kommer nog stunder då jag kommer att sakna det mer...

Nej nu måste jag komma igång...
Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar