tisdag 23 april 2013

Efter att ha fått hem en massa gamla foton i helgen har jag verkligen insett hur mycket jag saknar den som jag var. Inte den person som jag var utan min kropp.

Jag vet att jag har fått barn och sånt men i alla fall. Jag trivs inte med min kropp som den ser ut idag...

Så jag har tagit ett stort beslut...

Nu ska jag jobba hårt för att hitta tillbaka till den jag en gång var.
Jag har lagt om min kost och träningen är igång. Idag har det blivit promenader och i morgon blir det ett efterlängtat besök på gymmet. Det har gått för lång tid sedan sist.

Sedan ska jag ta upp yogan med Kimi igen. Jag vet ju att han verkligen älskar att träna yoga med mig så varför inte..

Jag har inte så överdrivet många kilon att bli av med, men det ska omplaceras och bytas ut mot muskler igen. Totalt så har jag en plan på att minska 2 storlekar i kläder och få bort ca 8 kg..

Jag vet att det kommer att ta tid men jag är villig att jobba hårt för att det ska bli som jag vill..

Så jag kommer att återkomma om ett tag och tala om hur det går...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar