onsdag 10 april 2013

Nu har jag kommit hem från skolan och hunnit med att varva ner en smula efter dagens lektion. Vi pratade om graviditet och förlossning vilket slutade med att vi tittade på en film om Gudrun Schymans förlossning. Det var faktiskt rätt så fräckt att se det ur den synvinkeln då allt var så pass intimt och inte som på tv där man nästan inte får se någonting.
Allt var så detaljerat på något vis.

Nu ska jag bege mig ut i solen och hämta ett paket på posten och sedan hämta hem min underbara prins.

Resten av dagen/kvällen kommer vi att spendera med att laga mat ihop och sedan äta den vid tv:n medan vi ser på Ks favoritfilm Hobbit som kom i brevlådan idag...
Så nu kommer nog lyckan att vara gjord har jag en känsla av.

Nej nu beger jag mig men vi hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar